10 augusti

Satte mig precis framför datorn och ska kolla på Wallander för idag är jag väldigt seg.. Berättar lite om gårdagen och vad jag har gjort idag. Igår när jag klev av bussen så mötte Alice och Alexandra mig, vi gick till coop sen gick vi hem till Alice och sen träffade vi Mathilda och Julia. Vi umgicks hela kvällen/natten. Alice och jag vaknade innan 1 och låg kvar i sängen till halv 3 typ, då gick vi till McDonald's och käkade sen gick vi till Espresso House och sen drog vi hem till Alice igen. Vid 17.00 så fick jag skjuts av Alice pappa till stoppet och där hämtade pappa mig, när vi kom hem så åt vi mat och sen hamnade jag här. Så såg mina dagar ut. Imorgon kommer Emelie hem så jag ska träffa henne då och så ska kanske jag och pappa ut och övningsköra lite. Nu blir det film för min del så ni får ha en fortsatt bra kväll, kram! 
Bästa Alice ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0