bara några timmar kvar!

Asså jag är så himla peppad, om några timmar så åker vi från Hjorted. Jag ska gå upp tidigt för att duscha och fixa klart allting. Emelie kommer till mig när hon är klar så ska vi packa hennes grejer och runt halv 12-12 så hämtar vi Alice sen drar vi! Idag har jag hunnit med en del, när jag vaknade och öppnade dörren så såg jag att det var klarblå himmel ute så jag slängde i mig frukost och låg i solen ett tag. Efter de så kom pappa hem så då åkte vi och körde lite sen åkte vi in till stan och handlade. När vi kom hem så lagade mamma och jag mat och efter de drog jag till Emelie, vi tvättade hennes bil och snackade om lite allmänt skit! Jag kom hem för någon timma sen och då packade jag lite till och nu har jag hamnat i sängen och tänkte dra igång en film. Jag får se hur mycket bloggande det blir när vi är på Öland, troligtvis inte så mycket men ni får hålla tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0