1 dag kvar

Tänkte göra ett inlägg innan jag skulle sova så berättar lite kort vad som hänt dem senaste dagarna. 
I fredags så var det julavslutning i skolan och efter det följde jag och Lovisa med Becka hem där vi öppnade paketen vi köpt till varandra, kollade på film och åt toast. Runt 6 tiden så kom jag till Filip, vi åt mat, duschade och kollade på film. I lördags så åkte Filip, jag, Linnea och Kim till Linköping för att köpa julklappar, väldigt mysig dag som slutade med att jag och Filip somnade till en film. I söndags tog vi det mest lugnt och kollade på film mestadels av tiden. Och igår duschade vi och åt frukost i sängen och vid 5 tiden så åkte jag hem, så nu har jag slagit in dem sista paketen, fixat julgranen och bara längtar tills imorgon och torsdag! 
Senare idag ska jag jobba mellan 16.00-20.00 så det blir att lägga sig tidigt efter det eftersom jag ska vara inne i stan innan 9. Jag kommer troligtvis lägga upp bild på mitt nya hår så håll utkik!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0