Födelsedag

Idag fyller min älskade storebror 20 år, det går så jäkla fort. Kommer ihåg när vi var små och skojbråkade varje dag som ibland övergick till riktigt bråk haha. 
Just nu sitter jag framför datorn och har precis blivit klar med 2 stycken arbeten som ska vara inne imorgon, så himla skönt att vara klar i förväg! Imorgon när jag kommer hem så måste jag plugga till ett prov jag har på tisdag och på lördag ska jag och Emelie fira Alice som fyllde år förra veckan, ska bli så roligt att vi alla tre ska umgås igen. Tänkte berätta om 3 saker som jag ser fram emot:
23 December
Då ska jag färga mitt hår till lila ombre, har velat göra något med mitt hår så länge så äntligen!
20 Januari
Den här dagen ser jag fram emot väldigt mycket för då kommer en dröm gå i uppfyllelse och jag ska få uppleva det tillsammans med min bästa vän. Vi ska åka till Göteborg och gå på Slipknot konserten och det bästa av allt är att vi kommer ha ståplatser!!!!
24 Februari
Men den här dagen ser jag fram emot mest, när jag äntligen blir 18 år! Har räknat ner ända sen jag fyllde 17 och nu är det bara lite mer än 2 månader kvar, som jag har längtat!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0