James Bay

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på bästa James Bay, tänkte sova om en stund men så kom jag på att jag kunde göra ett inlägg eftersom det var så längesedan. Det är mycket som har hänt dom senaste 2 veckorna, jag har inte mått så bra så det är en anledning till att jag lagt bloggen åt sidan. 
I fredags följde Filip med mig hem så åkte vi hem till honom i måndags och i tisdags hade vi 5 månader! Jag fick en överraskning som är på bilden där nere! 
Imorgon ska jag upp runt 11 då jag ska duscha och göra mig iordning för vid halv 1 skjutsar Alex mig till bussen för jag ska till världens bästa vän! Ska spendera helgen där och vi ska fira halloween! 
På måndag börjar skolan igen men jag går bara 3 dagar eftersom jag åker till Stockholm på onsdag-torsdag för att se 5FDP och Papa Roach med Emelie!!!! TAAAGGGAAA!! 
Fick den här underbart fina ringen av min älskling i tisdags!! I love u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0