Sons Of Anarchy

Nu har jag precis blivit klar med engelska läxan som vi hade tills på fredag, så skönt att vara klar och inte behöva stressa! Imorgon ska jag troligtvis till min praktik, har missat 2 dagar den här veckan vilket inte är så bra, kände på mig i måndagskväll att jag inte mådde bra och då hade jag tyvärr rätt, har åkt på en förkylning igen men den är rätt lindrig så det är jag tacksam för! Imorgon kommer även Filip hit och han stannar tills på måndag. Nu tänkte jag sätta igång ett avsnitt av Sons Of Anarchy, har börjat kolla på det igen för tredje gången haha. Godnatt i förväg och hoppas att ni har haft en bra onsdag!
Vi kan väl alla bara slänga en extra blick på Charlie Hunnam, så snyyyyygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0